로고

URIMBOOKS
LOGIN MEMBER JOIN
  • BOOKS
  • Books
  • BOOKS

Books

Danish Fast tillid til det, der håbes på : The Assurance of Things Hoped For (Danish Edition)

Category Sermon
    Author Dr. Jaerock Lee
    Print Length 112 Pages
    Published 2020-4-26
    ISBN 979-11-263-0543-8 03230
    Language Danish

List

본문

Details

Gennem mit præstevirke har jeg i løbet af det sidste årti set utallige medlemmer af Manmin, som har fået svar og løsninger på forskellige problemer i deres liv ved at tro og adlyde sandhedens ord, og de har på den måde forherliget Gud. De har troet på det ord, der fortæller os at: ”indtil nu er Himmeriget blevet stormet, de fremstormende river det til sig” (Matthæusevangeliet 11:12). Dermed har de slidt og bedt og udøvet Guds ord for at opnå stor tro, og disse mennesker har for mig været smukkere og mere dyrebare end noget andet. 

Dette værk er tilegnet de mennesker, som oprigtigt ønsker at føre et liv i sejr ved at have sand tro til Guds pris, sprede Guds kærlighed og udbrede budskabet om Herren. I de to seneste årtier har jeg prædiket mange budskaber med titlen ”Tro.” Denne bog er blevet skabt ved at tage uddrag fra disse prædikener og redigere dem. Jeg håber, at dette værk Tro: Fast tillid til det, der håbes på vil fungere som et fyrtårn, der kan lede utallige sjæle til sand tro.

Content

Forord Kapitel 1 Kødelige tro og åndelig tro 1 Kapitel 2 Det, kødet vil, er fjendskab med Gud 13 Kapitel 3 Nedbryd alle tanker og teorier 29

Kapitel 4

Vi skal så troens sæd   43

Kapitel 5

”Hvis du kan! Alt er muligt!”   57

Kapitel 6

Daniel satte sin lid til Gud   71

Kapitel 7

Gud forsørger på forhånd   85

How to Buy

Paper Book 

www.amazon.com 

www.ebay.com